Εκπαιδευτικές και Δημιουργικές Δράσεις στο «Νηπιαγωγείο» του Πολυδύναμου Κέντρου Προσφύγων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών και διαπολιτισμικών δράσεων του Πολυδύναμου Κέντρου Προσφύγων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα δύο ξεχωριστές δραστηριότητες στο «Νηπιαγωγείο», που στόχο είχαν την καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της συνεργασίας και των γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών μέσα από τη χαρά της μάθησης και του παιχνιδιού.
Την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου, οι μικροί μας φίλοι συμμετείχαν σε μια γευστική και δημιουργική δράση με θέμα «Φτιάχνουμε Σοκολατένιες Λιχουδιές». Με τη βοήθεια της Διαιτολόγου-Διατροφολόγου και της Νηπιαγωγού του Κέντρου, τα παιδιά ανακάλυψαν τη μαγεία της μαγειρικής, χρησιμοποιώντας απλά και αγαπημένα υλικά – τριμμένο μπισκότο, κακάο και ζαχαρούχο γάλα – για να φτιάξουν τις δικές τους σοκολατένιες δημιουργίες. Αναμείγνυαν τα υλικά, έπλασαν μικρές μπουκιές και τις κύλησαν στο κακάο και στην τρούφα, απολαμβάνοντας τη διαδικασία με ενθουσιασμό και χαρά. Η δράση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για βιωματική μάθηση, συνεργασία και έκφραση, προσφέροντάς τους τη γλυκιά ικανοποίηση της δημιουργίας.
Παράλληλα, την προηγούμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του «Νηπιαγωγείου», πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες γνωριμίας με τους αριθμούς από το 1 έως το 5. Μέσα από φύλλα εργασίας, παζλ και ζωγραφιές, τα παιδιά εξάσκησαν την αναγνώριση και τη συσχέτιση των αριθμών με τις αντίστοιχες ποσότητες, αναπτύσσοντας δεξιότητες λεπτής κινητικότητας, συγκέντρωσης και παρατήρησης. Η βιωματική αυτή προσέγγιση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της μαθησιακής αυτοπεποίθησης των παιδιών και στην καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στη γνώση.
Οι δράσεις του «Νηπιαγωγείου» του Πολυδύναμου Κέντρου Προσφύγων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο παιδαγωγικών και διαπολιτισμικών πρωτοβουλιών που στοχεύουν στη στήριξη της ολόπλευρης ανάπτυξης των παιδιών, μέσα σε ένα ασφαλές, φιλικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον μάθησης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης.









